Regulamin

    Firma DROBIAZG zajmuje się internetową sprzedażą biżuterii, torebek, portfeli i zegarków. Oferowane produkty są nowe, pochodzą         prosto od producentów.

 

    Opisy i zdjęcia wykonujemy sami,  przedstawiają  rzeczywisty stan wyrobów. Zawsze staramy się jak najdokładniej opisać daną rzecz.

    Naszym priorytetem  jest  „ zadowolenie klienta” . 

    Kolory na zdjęciach mogą się nieznacznie różnić od kolorów w rzeczywistości.

 

Dane firmy:

DROBIAZG Adrian Urbacz

Ul. Barlickiego 19a/15

40-820 Katowice

REGON: 243491260

NIP: 6342313805

 

Numer rachunku bankowego mBank

48 1140 2004 0000 3202 5948 8369

 

"Opisy, zdjęcia na naszych aukcjach objęte są prawem autorskim. Kopiowanie, edytowanie, przetwarzanie bez naszej zgody jest zabronione - grozi sankcjami cywilnymi i karnymi".

 

Płatność

1. Po zakupie przedmiotu otrzymają Państwo maila z numerem konta bankowego oraz danymi do przelewu. Termin zapłaty wynosi 7 dni od daty zakupu przedmiotu.

2. Można równiez dokonac płatności za pomocą systemu payu

3. Do kwoty wylicytowanego przedmiotu proszę doliczyć koszty przesyłki (Cena przesyłki zgodna z cennikiem dostawy umieszczonym w zakładce: Formy płatności.

 

Paragon - faktura

1. Do każdego zakupu dołączony jest paragon, który jest podstawą reklamacji, zwrotu.

2. Wystawiamy faktury (nie jesteśmy płatnikiem VAT).

 

Wysyłka

1. Po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym  koncie, wysyłamy do Państwa przesyłkę  na adres podany przez Państwa.

2. Jeżeli adres wysyłki ma być inny, proszę o napisanie do nas maila  z dopiskiem "zmiana adresu wysyłki", bądź wypełnienie formularza zapłaty i dostawy. Po weryfikacji, przesyłka zostanie nadana na wskazany przez Państwa adres.

3. Istnieje również możliwość ubezpieczenia towaru - w tym celu prosimy o kontakt.

 

Reklamacje -  Zwroty

    Zgodnie z prawami sprzedaży internetowej klient ma prawo bez podania przyczyny odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od zakupu. W takim przypadku koszty odesłania towaru ponosi kupujący. W przypadku reklamacji bądź  zwrotów - prosimy o napisanie maila z dopiskiem "reklamacje i zwroty" wtedy będziemy się z Państwem kontaktować i wyjaśniać sprawę. Doskonale wiemy  jak procedury tego typu potrafią być denerwujące i czasochłonne. 

Komentarze - podziękowanie

    Jeśli transakcja przebiegła według Państwa bez zastrzeżeń prosimy - wystawić komentarz. Taka forma podziękowania będzie dla nas znacznikiem, że przesyłka dotarła oraz spełniła Państwa oczekiwania.